Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Átlátható, olcsó, megbízható rendszert szeretne,
amely követi a hazai jogszabályokat?

A kis- és közepes vállalkozások adminisztrációs kötelezettségeinek rendben tartására a nagyobb ERP rendszerek gyakran feleslegesen bonyolultak, és áruk messze meghaladják a cégek anyagi lehetőségeit. Számukra érdemesebb kisebb, rugalmasabb szoftvert választaniuk, mint amilyen a Syrius3000.

Mit kell tudni a Syrius3000 ügyviteli rendszerről?

  • Moduljai: kereskedelem, gyártás, készletkezelés, könyvelés, tárgyieszköz-nyilvántartás, szerviz-munkaszám, gyáriszám-nyilvántartás, vonalkód kezelése.
  • A modulok – kereskedelem, könyvelés, tárgyi eszköz, házipénztár – lefedik a teljes ügyvitelt.
  • Használható önálló szigetrendszerként, de integrálható is bármilyen környezetbe.
  • A kereskedelmi modul minden tevékenységben hatékony. Egységes a számlázás, a készletezés, a gyártási receptúrák nyilvántartása, a beszerzés, a kimutatások készítése.
  • A teljes főkönyvi terület kezelhető.
  • A tárgyieszköz-modul segítségével az álló- és alacsony értékű eszközök is nyilvántarthatók.

Ha korlátlan adatelemzésre, lekérdezésre van szükség, könnyedén hozzáilleszthető a SERVIO rendszerünk, amely az üzleti intelligencia teljes funkciókészletével rendelkezik.

Miért szeretik a vállalkozások?

  • Könnyű, egyszerű kezelhetőség, az egyszeri adatbevitel elvén működik.
  • Egységes billentyű, menü-, képernyő és funkciókezelés.
  • Bármikor bővíthető és az egyedi igényeknek megfelelően működtethető.
  • Sokkal olcsóbb, mint a túlbonyolított ERP-rendszerek, mégis teljesen lefedi egy kisvállalkozás igényeit.
  • Csoportos számlakészítés generálásásra is alkalmas.

A Syrius3000 ügyviteli rendszer a következő előnyöket nyújtja

  • Néhány órán belüli számlakibocsátás
  • Csökkenő postai és futárköltség
  • Gördülékenyebb üzleti kapcsolatok
  • Azonnali, digitális archiválás
  • Nagyfokú automatizálhatóság, miközben megmarad a kézi vezérlés lehetősége
  • Villámgyors bevezetés

Kinek ajánljuk a Syrius3000 ügyviteli rendszert?

Jellemzően a kis- vagy nagykereskedelemmel foglalkozó micro-, kis- és középvállalatoknak ajánljuk, de meglévő ügyfeleink között a legkülönbözőbb tevékenységű cégek találhatók. A megoldás az 1-5 számítógéppel rendelkező cégek számára ideális, de könnyedén elboldogul 20-25 gépes cégekkel is. Több könyvelő cég is alkalmazza.

További részletek a Syrius 3000 ERP rendszerünkről

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.