Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Csábítsa vissza üzletébe az eltávolodott vevőket,
növelje árbevételét törzsvásárlói kártyarendszerünk bevezetésével!

Kutatások azt mutatják, hogy a legtöbb üzlet, áruház a következő célokat szeretné mihamarabb elérni:

  • A meglévő vásárlóik rendszeresen és gyakran visszatérjenek az üzletbe;
  • A régi, ma már eltávolodott vevőket vissza tudják csábítani;
  • A vevők többet költsenek, mint korábban;
  • A vásárlók elégedetten távozzanak az üzletből, hogy aztán tovább ajánlják azt ismerőseiknek;

A cél elérését azonban lassítja, hogy a kiskereskedők egyes versenytársai aktív törzsvásárlói rendszerüknek köszönhetően könnyedén csábítják magukhoz a vásárlókat. Elég csak megnézni a Supershop, a Tesco ClubCard, Dm, Rossmann, Multipont, Smart, IKEA FamilyCard törzsvásárlói kártyarendszereket.

Mi lehet a megoldás?
A kiskereskedéseknek saját törzsvásárlói kártyarendszert kell kialakítaniuk, ugyanis a vásárlók ma már…

  • akció érzékenyek,
  • várják az ajánlatokat,
  • szeretnek játszani,
  • szeretnek gyűjtögetni,
  • szeretnek tartozni valahová

Hogyan segít ebben a Laurel törzsvásárlói kártyarendszere?

  • A törzsvásárlói kártya adatai lényegében ingyenes piackutatást nyújtanak Önnek. 
  • A fogyasztás jelentősen növekszik azokban az üzletekben, ahol a vásárlók részei egy hűségkártya-programnak.
  • A hűségprogramok arra ösztönzik a meglévő ügyfélkört, hogy gyakrabban visszatérjenek, és több pénzt költsenek
  • A törzsvásárlói rendszerrel vissza tudja csábítani üzletébe az eltávolodott vevőket.
  • Egy ilyen rendszer növeli az üzlet iránti hűséget, a vevők úgy érzik, hogy van egy hely, ahol megbecsülik őket.
  • A rendszer adatai alapján megismert vevők számára további termékek, szolgáltatások értékesíthetők (hitel, biztosítás, utazás, CoopMobil stb.)
  • A rendszerben tárolt adatoknak köszönhetően személyre szabott ajánlatokat adhat a vevőknek, ami olcsóbb és jóval eredményesebb az általános marketing megoldásoknál.
  • A hűségprogramban résztvevő fogyasztók szájról szájra viszik a vállalkozás, a program hírét.

 

A gazdasági válság hatására a fogyasztók akcióorientáltabbak lettek, gyakrabban költenek kevesebbet és tudatosan keresik a kedvezőbb árakat, akciókat.

A Laurel törzsvásárlói kártyarendszer bevezetésének lépései

  • Segítünk a kártya grafikai megtervezésében és az adatbázis felépítésében.  
  • A kártya bevezetéséhez szükséges feladatokat is szakembereink végzik, Önnek ezzel nem lesz feladata.
  • Jelenlegi rendszerében olyan fejlesztéseket viszünk véghez, amivel a törzsvásárlói kártyarendszer kiépítése zökkenőmentes lesz (például kártyaleolvasók telepítése).  
  • Segítünk a jogi környezet kialakításában.
  • Lebonyolítjuk a kártyakibocsájtást.
  • Kollégáit betanítjuk a kártyával történő minden művelet elvégzésére.
  • Kialakítjuk a bolt és a kártyaközpont közötti kommunikációt.
  • Biztosítjuk az ügyfélszolgálatot. Azaz Ön pontosan tudni fogja, mit kell tenni egy esetleges hiba esetén.
  • Megszervezzük a marketing modult és támogatjuk a későbbi kampánymenedzsmentet, ezzel képes lesz arra, hogy a törzsvásárlóknak egyedi, csak rájuk szabott ajánlatot tudjon adni. 
  • Kialakítjuk a statisztikai modult, amivel nyomon követheti a vásárlásokat, és mérheti a kártya hatékonyságát.
  • Valamint kiépítjük a teljes üzemeltetést.

További részletek a Laurel törzsvásárlói kártyarendszerek kialakításáról

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.