Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Olyan automatikus megoldásokat kínálunk, melyekkel ennek a speciális területnek az értékesítési lehetőségeit aknázhatja ki cége.

Nagykereskedelmi megoldások felsőfokon

A Laurel Cégcsoport nagykereskedelmi rendszere elsősorban az ital és élelmiszer ágazat szereplőinek kínál olyan automatikus megoldásokat, amelyekkel ennek a speciális területnek az értékesítési lehetőségeit aknázhatja ki cége.

Mit kell tudni a Laurel nagykereskedelmi rendszeréről?
Felgyorsítja az értékesítési sebességét. A céghez kapcsolódó adatokat, dokumentumokat átláthatóan kezeli, így minden adat, dokumentum könnyedén visszakereshetővé válik a rendszerben.
A rendszer egyszerű, testre szabható, felhasználóbarát üzemeltetést tesz lehetővé. Szoftvercsomagunk maximálisan kiszolgálja a tulajdonos(ok) üzleti szemléletű információ igényét: Pl. a felhasználók által szabadon definiálható, tetszőleges számú cikk-csoportosítási szempontrendszer alakítható ki, valamint tetszőleges számú és típusú bizonylat létrehozása mely külön fejlesztés nem igényel.

Miért szeretik az üzletvezetők?

  • Felhasználóbarát, cégre szabható üzemeltetést garantál;
  • Üzleti szemléletű informatikai segítséget biztosít;
  • Egységes cikk-, partner- és kódtörzsek kialakítását teszi lehetővé;
  • A rendszer tetszőleges ársor típust és ársort képes kezelni, a nagykereskedelmi áraktól a kedvezményes árakon keresztül a kiskereskedelmi eladási árakig bezárólag;
  • Az optimális kereskedelmi politika szükségessé teszi, hogy egyenként meg lehessen határozni az egyes egységek forgalmazott cikkeket, azok árait, és azok érvényességi idejét. Ezen összerendelési funkció biztosítja az árváltozásokkal összefüggő teendők végrehajtását, az időponthoz kötött árváltozások kezelését;
  • Kedvezmények (akciók) kezelése. Egységenkénti, cikk és/vagy cikkcsoportonként, időszakra vonatkozó kedvezmények kezelése;
  • Törzsvásárló rendszer és a hozzájuk kapcsolódó kedvezmények kezelése;
  • Szállítói kapcsolatok, szállító – cikk – ár összerendelések kezelése.
  • Elektronikus kapcsolat a beszállítókkal: megrendelések, szállítólevelek, számlák küldése, fogadása. Szállítói cikkszámrendszer és árak kezelése.
  • Központi kommunikáció, azaz a módosított vagy újonnan bevitt adatokról minden üzlet azonnal értesül;
  • Több valutanemben történő bevételezési és számlázási lehetőség
  • FIFO eljárással nyilvántartott beszerzési áras készletnyilvántartás;
  • Az értékesítés több formáját képes vezérelni a program:
    • I.   Nagykereskedelmi értékesítés
    • II.  Nagykereskedelmi és kiskereskedelmi értékesítés egy légtérben
    • III. Nagykereskedelmi és kiskereskedelmi értékesítés egy légtérben pénztárgéppel

 

A Laurel nagykereskedelmi rendszere a következő előnyöket biztosítja üzletének

  • A nagykereskedelmi tevékenység működésének teljes támogatását;
  • Zökkenőmentes ügyfélkezelést;
  • A hasznos munkaórák száma megnő;
  • A felesleges adatrögzítések száma szinte nullára redukálódik;
  • A szállítók és vevők adatai egységes rendszerbe kerülnek;
  • Azonnali áruforgalmi és kereskedelmi információk a jó döntésekhez;

Kinek ajánljuk a Laurel nagykereskedelmi rendszerét?
Elsősorban az ital és élelmiszer ágazatban dolgozó, és ott versenyelőny kiharcolására készülő nagykereskedéseknek.
Számos referenciánk igazolja a Nagykereskedelmi rendszerünk és szolgáltatásaink színvonalát:

  • REAL csoport két tagjánál üzemelő rendszerünk
    • Alfiker Kft. és Alaszka Kft.
  • Kiss-B Ker. Kft. – Vásárosnamény (6 Nagykereskedelmi és 8 kiskereskedelmi egység)
  • POLUS Coop ZRt – Ajka (Zöldség és Nagykereskedelmi egység)
  • Méta Kft. – Kecskemét (6 Nagykereskedelmi egység)
  • Perint Diszkont Kft. – Szombathely (6 Nagykereskedelmi egység)

 

További részletek a Laurel nagykereskedelmi rendszeréről

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.