Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Gyorsabb, igényesebb kiszolgálás az éttermekben az LS Hospitality rendszerrel.

Egy kézzel, olvashatatlanul felírt rendelés sokba kerülhet egy étteremnek. Vendéget veszíthet és még a jó hírén is csorba eshet. Azonban az LS Hospitality rendszere képes a kézzel írt rendelésekből adódó tévedéseket, hibákat maximálisan kiküszöbölni.

Mit kell tudni az LS Hospitality rendszerről?

  • a pincér mobil eszközök segítségével veheti fel a rendelést;
  • a szakács azonnal megkapja a rendelést, a pincérnek nem kell a konyhába rohannia, tud foglalkozni a többi vendéggel;
  • az eszköz könnyen átlátható, gyorsan kezelhető;
  • a hibalehetőségeket teljesen kizárja;


Miért szeretik az üzletvezetők?


Mivel a rendszer gyors, kulturált kiszolgálást biztosít, ezért a vendégek azonnal továbbviszik az étterem jó hírét.


Miért szeretik a vevők?

Rendelésük gyorsabban kerül regisztrálásra, biztosak lehetnek benne, hogy a megrendelt ételeket kapják. Tudják, ha egy étterem már a rendelésnél is igényesen jár el, akkor a kiszolgálás további részeiben is megbízhatnak.

Az LS Hospitality rendszer a következő előnyöket biztosítja éttermének

  1. Nem keverednek el a rendelések;
  2. A rendelések azonnali kézbesítése a pincértől a szakácsnak;
  3. Jutalékkezelési lehetőség;
  4. Hűségkártyák, törzsvásárlói programok, akciók átlátható kezelése, dokumentálása;
  5. Marketing kampányok eredményének figyelése;

Kinek ajánljuk az LS Hospitality rendszert?

Elsősorban éttermek tudják kihasználni a rendszerben rejlő összes lehetőséget.

További részletek az LS Hospitality rendszer működéséről


Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.