Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Igényes ügyfélkezelés a belső információs rendszer automatizálásával.

Ma már zökkenők nélküli ügyfélkezelés nem létezhet anélkül, hogy egy cég belső informatikai rendszere ne legyen átlátható és automatizált. A BEIR belső információs rendszere éppen ezt a két dolgot fogja megtenni cégében.

Mit kell tudni a BEIR-ről?
Vevőbaráttá teszi vállalkozása ügyfél- és dokumentumkezelését, méghozzá úgy, hogy közben munkatársaira nem ró plusz feladatokat. Mi több, megszabadítja őket havi több órányi felesleges munkától.

Miért szeretik a cégvezetők?

  • Támogatja az ügyfélkezelési és marketing munkafolyamatokat;
  • Gyors visszakeresést biztosít a céges dokumentumokban;
  • A rendszerben meghatározható az egyes feladatok, illetve dokumentumok mellé a felelőse, így Ön mindig láthatja, ki felel egy-egy munkáért;
  • A dokumentumok visszakeresését többféle kényelmi funkció gyorsítja és könnyíti meg;

Miért szeretik az ügyfelek?
Egy gyorsabb reagálású cég lesz a partnerük, akikben emiatt az átlagosnál jobban megbíznak.

A BEIR a következő előnyöket biztosítja vállalkozásának

  • Használatával elkerülhető a többszöri rögzítés;
  • A kimenő dokumentumok iktatása egy gombnyomással elintézhető;
  • Megszünteti a párhuzamos és hiányos nyilvántartást;
  • A szerződéseket eltárolja, rendszerezi, a visszakeresést meggyorsítja;
  • Az árajánlatban felvitt adatok könnyedén átemelhetők a szerződésbe, így rengeteg időt spórolhat meg;
  • A CRM- ügyfélkapcsolati funkció segít a stratégiai döntések meghozatalában;

Kinek ajánljuk a BEIR-t?
Azoknak a cégeknek, akik kevesebb időt szeretnének az adminisztrációra fordítani, és többet a profitszerzésre.

További részletek a BEIR működéséről

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.