Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Ugye Önnek is elengedhetetlen a magas színvonalú dokumentumkezelő rendszerek nyújtotta lehetőségek kiaknázása? Válassza az ADMIS iratkezelő rendszerünket.

Számtalan olyan példával találkozhatunk az üzleti életben, mikor egy elkeveredett dokumentum miatt hiúsult meg egy szerződés vagy egy megrendelés. Az ADMIS iratkezelő rendszerének használatával ilyen Önnel sosem fordulhat elő.

Mit kell tudni az ADMIS iratkezelő rendszerről?
Átláthatóbbá, gyorsabban elérhetővé teszi cége teljes dokumentumkészletét, amelynek egyes elemeit mindössze néhány gombnyomással bármikor, bárhonnan elérhet. Ezzel pedig havi több tízórányi hasznos munkaidőt takaríthat meg munkatársainak.

Miért szeretik a cégvezetők?

  • Kollégáinak többé nem kell órákat tölteniük egy-egy dokumentum keresésével;
  • Nincs többé eltűnt, elkeveredett dokumentum;
  • Gyorsabban tud reagálni egy-egy céges feladatra;
  • Szolgáltatásának színvonalát emelheti, hiszen szűkebb határidőket is bevállalhat;
  • Az adminisztrációs tevékenység ellenőrizhető, mérhető, visszakövethető;
  • Megszűnik a jogosulatlan hozzáférés a bizalmas dokumentumokhoz
  • Támogatja vagy kialakítja az iratkezelési folyamatokat (ISO)

Miért szeretik az ügyfelek?
Kérdéseikre, megrendeléseikre gyorsabb és pontosabb válaszokat kapnak, ezáltal jobban megbíznak cégében.

Az ADMIS iratkezelő rendszere a következő előnyöket biztosítja vállalkozásának

  • Az  iktató modullal az összes beérkező dokumentumot (levél, számla, email, szerződések), videófájlt és hanganyagot is könnyedén rendszerezhet;
  • Az iktatott dokumentumok számtalan szempont alapján kereshetőek vissza (iktatószám, tárgy, feladó, ügyintéző, szervezeti egység, időszak, községek, részletes kereső...stb);
  • A napló modul felgyorsítja az ügyintézők munkáját azzal, hogy informatikai háttér támogatást biztosít nekik – munkacsoportok, telephelyek között egyszerűsödik a dokumentumok megosztása (mindenki ugyanabból dolgozik). Biztosítja a dokumentumverziók mentését (a dokumentumok minden korábbi példánya hozzáférhetővé válik)
  • Az expediáló modul küldemények feldolgozását teszi lehetővé;

Kinek ajánljuk az ADMIS iratkezelő rendszerét?
Azoknak a cégeknek, akik dokumentumaik rendezésére, keresésére nem szeretnének havi több tízórányi munkaidőt szánni és akik elkötelezettek az irodáik papírmentessé tételében.

További részletek az ADMIS iratkezelő rendszerének működéséről

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.