Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Szoftveres problémáira azonnali megoldást kínálunk.
A nap bármely szakában, a hét bármely napján.

Szakértő munkatársaink az általunk forgalmazott szoftver alkalmazások telepítése, oktatása után részt vesznek az alkalmazások éles üzembe állításánál is (például boltnyitás felügyelet). Ezt követően sem engedjük el ügyfeleink kezét, továbbra is rendelkezésükre állunk szoftver support csapatunk által.

Szolgáltatásunk kiterjed az alábbiakra:

  • Rendelkezésre állás
  • Szaktanácsadás
  • Probléma elhárítás telefonos elérhetőségen keresztül

Garanciális időszakban ezeket a szolgáltatásokat díjmentesen biztosítjuk ügyfeleink részére munkanapokon 08:00 - 17:00 közötti időszakban. Igény esetén, support szerződés keretein belül egyéb időszakban is biztosítjuk a fenti szolgáltatásokat.

Garanciális időszak leteltével egyedi support szerződések keretein belül biztosítjuk az előzőekben felsorolt szolgáltatásokat. Garanciaidő lejárta után support szerződés hiányában viszont fizetős a szolgáltatás igénybevétele.

A bejelentett problémák rögzítésre kerülnek egy WEB alapú rendszerben. Ezzel biztosított, hogy a bejelentések nyomonkövethetőek, akár ügyfél által is. Ebből a rendszerből statisztikák is készíthetőek, így visszajelzéseket tudunk adni a különböző területek felé.

További részletek szoftver supportunkról

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.