Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Az ország bármely részén, bármilyen hardveres problémáján segíteni tudunk,
éjjel-nappal.

Cégcsoportunk a telepített rendszereihez hardvertámogatást biztosít. Ezen támogatáson keresztül bármilyen meghibásodást, illetve kezelési nehézségeket kezelünk.

Elérhetőségünk 8-17 óráig forródróton (hotline) keresztül működik, ahol a hibákat fogadjuk, és telefonos megoldhatóság esetén azt meg is oldjuk. Amennyiben helyszíni javítás válik szükségessé, országos szervizhálózatunk helyi képviselője fogja megoldani a helyszínen a problémát.

Lehetőséget biztosítunk a hotline elérhetőségének kiterjesztésére, akár heti 7 nap, napi 24 óra szinten. Amennyiben ilyen rendelkezésre állás van, akkor a helyszíni kiszállások is alkalmazkodhatnak a kívánt időszakhoz.

A hardvertámogatás több lépcsőben történik:

  • első lépcső a forródrót, ahol a hibák/kérdések legnagyobb része megoldódik
  • második lépcső a helyi szerviz, akik mögött
  • harmadik lépcsőként szervizmérnökök találhatóak további támogatásként
  • negyedik fokozat lehet maga a gyártó cég, akitől - jó kapcsolatunk, és nem utolsósorban megállapodásaink alapján - akár azonnali segítséget is kaphatunk.

A hardvertámogatás ugyanúgy hibajegyek alapján kezeli a beérkezett hibákat, mint a szoftveres csapat. Minden hiba rögzítve van, így a hibajegy utólag is visszakereshető. A hibák (hibajegyek) alapján saját magunkat is minősítjük statisztikákkal, így biztosítva a szolgáltatás jó minőségét.

További részletek hardver supportunkról

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.