Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Ügyfélszolgálatunk szakmai segítséget nyújt, illetve hasznos tanácsokkal látja el partnereinket minden helyzetben, a nap 24 órájában, a hét minden napján.

Szolgáltatásmenedzsmentünk egyik legfontosabb része a help-desk szolgáltatás, mely a nap minden percében, a hét minden napján, több nyelven (angol, német, magyar) áll ügyfeleink rendelkezésére.

Non-stop hotline:

  • 7/24 órás hotline
  • dedikált telefonszám
  • első és másodszintű support
  • szakértő hívásfogadás első szinten
  • hívás logoló rendszer
  • hibajavítás folyamatának követése a hiba bejelentésétől az elhárításig
  • kapcsolattartás kutakkal, megbízóval, szolgáltatókkal

Web alapú hibakezelő rendszerünk előnyei:

  • Jól követhető hibastátusz
  • Dokumentálható hibakezelés
  • Átlátható adatok
  • Rugalmasan alakítható felület
  • Gyorsabb reakcióidő
  • Magasabb ügyfél elégedettség

További részletek help-desk szolgáltatásunkról

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.