Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Spóroljon meg időt és energiát a megrendelés, szállítólevél és számla elektronikus feldolgozásával!

Az EDI (Electronic Data Interchange) üzleti okmányok elektronikus cseréje két vállalat számítógépes rendszerei között, amelynek alapvető három jellemzője:

  • Strukturált adatok
  • Elektronikus forma
  • Szabványnak megfelelő tartalom

E három elvet felhasználva bármely vállalkozás beléphet az EDI világába és élvezheti az elektronikus kereskedelem sebességéből és gazdaságosságából származó előnyöket.

A magyar piacon az FMCG szektor az egyik legintenzívebb EDI felhasználó. A szektor vállalkozásaiból alakult ECR Magyarország (Efficient Consumer Response, azaz Hatékony Vásárlói Visszajelzés) is segíteni szeretné a szektorban dolgozó vállalkozásokat, hogy minél gyorsabban és hatékonyabban bekapcsolódjanak a vállalatok között (B2B - Business to Business) megvalósított elektronikus kereskedelmi rendszerbe.


A Laurel Cégcsoport stratégia partnereként az ECR Magyarország Szövetségének és az EDI szabványait kezelő GS1 Magyarországnak olyan szolgáltatásokat kínál az FMCG szektor szereplői számára, amelyekkel hatékonyan tudják használni a papírmentes elektronikus kommunikáció lehetőségeit, előnyeit.

Saját fejlesztésű rendszereinket folyamatosan készítjük fel, hogy integráltan a legkevesebb élő munka felhasználásával továbbítsanak vagy fogadjanak elektronikus üzeneteket. Vállalakozunk idegen rendszerek interface megoldásokkal történő rendszerbe kapcsolásával és megbízásos alapon elektronikus közösségek kiterjesztésére, roll-out projektek lebonyolítására, szakértői tevékenység folytatására.

Az EDI az az eszköz, amellyel a vállalkozások megnövelik az adatáramlás sebességét, miközben élvezik a kritikus információk átvitelének nagyobb pontosságával járó előnyöket. A lecsökkentett üzleti ciklusidő versenyelőnyt biztosít minden gazdasági ágazatban. Egy vállalat az EDI alkalmazását lépésenként vezetheti be oly módon, hogy egyes üzleti területei azonnali javítását célozza meg.

Az EDI hatásos integráló eszközzé vált. Sok vállalat már megköveteli partnereitől, hogy elektronikus kereskedelmi kapcsolatba lépjenek vele, és ezzel csökkentsék az ellátási lánc összköltségét, előnyöket szerezve a vásárlók irányában dúló konkurencia harcban.

További részletek az elektronikus kommunikáció működéséről

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.