Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Ami az üzletében történik, azt az Easy-Shop non-food kereskedelmi rendszer támogatja és leköveti.

Rengeteg időt és még több pénzt hagynak veszni azok a non-food üzletek, akik kereskedelmi folyamataikat nem automatizálják megfelelően. Ha Ön gyors átláthatóságot  kíván, üzlete teljes forgalmát, raktárkészletét bárhonnan, bármikor szeretné lekérdezni, akkor az Easy-shop rendszerről érdemes többet is megtudnia.

Mit kell tudni az Easy-shop rendszerről?

  • rengeteg none-food specialitást kezel:
  • szín, méret, szortiment (ruházat, cipő)
  • szerző, cím, kiadó, ISBN szám (könyv)
  • gyári szám (műszaki termékek)
  • vevői rendelés, előleg kezelés (bútor)
  • szállítóleveles, számlás értékesítés (tüzép, víz, gáz, villanyszerelési anyagok, vas és színesfém)
  • kis- és nagykereskedelmi értékesítést egyaránt támogat
  • akár a teljes rendszer egyetlen gépen fut (adatbázis, készletvezetés, kasszafunkciók);
  • akár több értékesítési hely - önálló feketedobozos nyomtatóval;
  • akár több bolt önálló adatbázison, közös központi irányítással;
  • akár több bolt közös adatbázison, távoli, online működéssel;

Miért szeretik a tulajdonosok, az üzletvezetők?

  • Ágazat specifikus, rugalmasan adaptálható funkcionalitásáért
  • Felhasználó által szabadon kialakítható megfigyelési szempontrendszeréért
  • Tulajdonosi szemléletű statisztikáiért
  • Pontos, cikkelemes árrés kimutatásáért (alapja a beszerzés soros készletnyilvántartás)

Ráadásul a rendszer 4-féle készletvezetési lehetőséget biztosít:

  • tételes beszerzői áras;
  • mérlegelt beszerzői átlagáras;
  • törzs fogyasztói áras (automatikus készletátértékelés fogyasztói ár változáskor, a készletérték különbözetről bizonylat készül.);
  • aktuális fogyasztói áras (automatikus készletátértékelés fogyasztói ár változáskor, akció életbe lépésekor és akció megszűnésekor, a készletérték különbözetről bizonylat készül.);

 

Miért szeretik a vevők?
Elsősorban azért, mert az Easy-shop rendszer képes törzsvásárlói kártyák kezelésére és sávos törzsvásárlói engedmények bevezetésére. Ezzel pedig elősegíti a vásárlók személyre szabott kiszolgálását, a vásárlói hűség kialakítását.

A Laurel Easy-shop rendszer a következő előnyöket biztosítja üzletének

  • Gyors értékesítés, gyors áruátvétel, gyors leltár
  • Érintőképernyős pénztárgép változat
  • Mobil adatgyűjtő (WiFi & Offline) integrált használata az értékesítésben (nyugta és számla készítésre is!), az áru áruvételnél, a leltározásnál
  • Mindenkor  tisztában lesz készleteivel (online készletvezetés)
  • Minden felmerülő információ igényére gyors választ kap
  • Biztonságos működést, egyszerű kezelést garantál
  • Polccímkék, árucímkék helyszíni előállítását biztosítja egyedi design

Kinek ajánljuk a Laurel Easy-shop rendszerét?
Elsősorban a non-food ágazat hazai kis- és nagykereskedelmi egységeinek mindennapjait könnyíti meg. Az egyboltos mikro vállalkozásoktól, a kisebb bolthálózatokon keresztül egészen a több osztályos áruházakig képes felgyorsítani, és kontroll alatt tartani a kereskedelmi munkát.

További részletek a Laurel Easyshop rendszerről

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.