Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

A pénztárgépek külön elszámoltatása csak egy a Laurel Kereskedelmi Rendszer 12 haszonnövelő tulajdonsága közül.

A 21. századi kiskereskedelmi problémák 21. századi megoldásokat kívánnak

Egyetlen üzlet sem képes sokáig lépést tartani a konkurens boltokkal, ha nem tud megnyugtató megoldásokat találni a következő problémákra:

  • „Nem tudom az árukészletem pontos értékét.”
  • „Nem tudom, mely termékek fogynak jól, és melyek állnak hetek óta érintetlenül a polcokon.”
  • „Nem látom át a raktárkészletet, így fogalmam sincs, melyik termékből kellene rendelnem.”
  • „Nem tudom, mekkora árrés van az egyes termékeimen. Így azt sem tudom, mely árukra kellene a vevőim figyelmét felhívni.”
  • „Nem tudom pontosan, hogy az egyes akcióim mekkora bevételeket hoztak. Vajon ezek a kampányok nyereségesek voltak egyáltalán?”

 

A fenti problémákra legalább két megoldás biztosan létezik:

  1. „Rengeteg plusz munkával, a kollégák segítségével (akik természetesen csak túlórában tudnak ezzel foglalkozni) egy számológéppel, egy kockás füzetben vezetve válaszolom meg ezeket az égető kérdéseket.”
  2. „Kiépítek egy olyan kereskedelmi, informatikai rendszert az üzletembe, ami néhány gombnyomással, alig pár perc alatt átlátható, svájci óra pontosságú képet ad a boltról, az árukészletről, az árrésekről, az akciók eredményeiről, az egyes kasszákban megforduló pénzekről… és még számtalan más hasznos munkafolyamatról.”

 

Ez utóbbiban tud segíteni Önnek a Laurel egy olyan, nagy sebességgel működő kereskedelmi rendszerrel, amibe mindössze egyetlen egyszer kell befektetnie, utána már csak a hasznot hozza.

És nem kell többé órákat eltölteni a leltárral.
Nem lesz több túlóra csak azért, hogy kollégái kézzel átírják az akciós termékeket.
A kasszák előtti sor pedig érzékelhetően felgyorsul.

 

Hogyan fog a Laurel Kereskedelmi Rendszere az Ön üzletében időt megtakarítani?

  • Vonalkódtechnikára épülő áruazonosítás. Ezentúl minden termékét vonalkóddal fogja tudni azonosítani. Ennek legnagyobb előnye, hogy egyetlen árucikk sem tud eltűnni, illetve egy kattintással meg tudja nézni, mely termékekből kell utánrendelni.
  • Teljes körű törzsvásárlói, tagi rendszer. Egyetlen ezredmásodperc alatt azonosítja a törzsvásárlói kártyákat és az egyéb kedvezményeket. Ezzel növeli a bizalmat a vevők körében a törzsvásárlói rendszer felé.
  • Központi irányítás és ellenőrzés. Ez az elem akkor lesz hasznos az Ön számára, ha több üzletet is működtet. A központi irányításnak hála ugyanis egyetlen számítógépről vagy laptopról az összes üzletének árukészletére, forgalmára, bevételére rá tud nézni, azt ellenőrizni tudja, és ha szükséges, akkor azonnal közbe is tud avatkozni.
  • Rugalmas engedménymotor. Ennek az elemnek hála többé nem kézzel kell elvégezni az akciós árucikkek címkézését, illetve a pénztárnál sem kell a számokkal játszani, hiszen ha beállítja, akkor a rendszer automatikusan az új, akciós árat húzza le. Ez az elem a Vonalkódtechnikára épülő árazonosítással együttműködve könnyíti meg az Ön és kollégái munkáját.
  • Komplex kereskedelmi háttérrendszer. Ez az elem fogja megmutatni Önnek, ha hiánya lenne. Minden egyes pénztárgépnél külön-külön meg tudja nézni a pénzforgalmat, így azt is, hogy hol keletkezett esetleg hiány.
  • Sebesség fokozása. A rendszer bevezetésével felgyorsul az értékesítés, a pénztároknál lévő sorok mozgása felgyorsul, vevői színvonalasabb kiszolgálásban részesülnek, azaz nő a vásárlói elégedettség.
  • Központi beszerzési és fogyasztói ár kezelése.
  • Paraméterezhető bolti funkciók.
  • Korszerű hardver eszközök. A rendszer működését a legmodernebb eszközök segítik. IBM SP700-as érintőképernyős, illetve TFT monitoros pénztárszámítógépek. IBM 4610-es elektronikus journálos fiskális nyomtatók, üvegvisszaváltók, árellenőrzők, adatgyűjtők, mérlegek, vonalkód olvasók, vonalkód nyomtatók és kioszkok.

 

Mit ad még a Laurel az eszközök és a rendszer mellé?

A maximális kényelmet. Ugyanis az eszközöket és a rendszert saját szakembereink fogják beépíteni és bevezetni az Ön üzletébe, üzleteibe. Mindezt úgy, hogy a rendszer működését teljesen boltja igényére szabjuk.

Szakembereink a következőket végzik el:

  • Az eszközök, például pénztárpult beszerelését;
  • A teljes rendszer telepítését;
  • Kulcsrakész kivitelezést;
  • Előzetes konzultáció a rendszer működéséről;
  • Rendszermértezést;
  • Betanítást a rendszer könnyű, zökkenők nélküli használatához;
  • Rendszerindítást;
  • És a rendszer folyamatos felügyeletét;

További részletek a Laurel Kereskedelmi Rendszer működéséről

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.