Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Tablet alapú online pénztárgépen fut az ország vezető kasszaszoftvere, a Laura

www.keszletvezeto.com - készletvezető és értékesítési rendszerek üzletére szabva.

Új lehetőséget nyit a kiskereskedők előtt a kasszák online bekötése. Aki PC-s rendszerrel integrálható kasszát választott, az kereskedelmi háttérrendszerekhez is csatlakozhat. A Laurel Cégcsoport öt különféle rendszert fejlesztett ki CHECK családnéven. Segítségükkel az üzletmenet során felhalmozódó információk strukturáltan, áttekinthetően segítik a tervezést, beszerzést, üzletvezetést. A beruházás rövid időn belül konkrét árbevétel-növekedést hoz.

A kasszák online bekötése kötelezettség, de előrelátó kereskedők a lehetőséget is felfedezik benne – mondja a Laurel Cégcsoport ügyvezető tulajdonosa. Bessenyei István elárulta, a Laurel azért fejlesztette ki a CHECK rendszereket, mert a pénztárgépek bekötésével új távlatok nyílnak a kereskedelmi informatikában. A kisebb boltok tulajdonosai is ki tudják használni a modern technika kínálta lehetőségeket. A kiskasszák közül néhány típus alkalmas a cikkelemes készletnyilvántartó rendszerrel integrált értékesítésre. Ilyen például a Jota, vagy a CashCube.

Egy vállalkozás működése során rengeteg adat keletkezik. Ezek áttekinthetetlen halmazt jelentenek, ha a tulajdonos nem csoportosítja, értelmezi és nem vonja le a megfelelő következtetéseket. A kereskedelmi háttérrendszerek egyszerűsítik a folyamatokat, áttekinthetővé teszik a gazdálkodást. Gyorsul a készletezés, a hibalehetőség minimálisra csökken. Távolról is ellenőrizheti beosztottait akkor is, ha éppen nincs jelen – mondta Bessenyei István.

A Laurel Cégcsoport szakemberei 21 éves tapasztalatukkal úgy alakították ki a CHECK kisbolti rendszereket, hogy a különféle méretű és profilú kereskedelmi vállalkozások mindegyike megtalálja a megfelelő megoldást – hangsúlyozta a vezető.

CHECK készletvezető termékek


Az informatikai rendszer bevezetése során a következőkről számoltak be a kereskedők:

  • Nőtt az árbevétel, mintegy 15 százalékkal, az árréstömeg pedig 1,5-2 százalékkal
  • A készletezés hatékonysága 16 százalékkal javult
  • A selejtezéseket irányítottan, ellenőrzötten végezhetik, így csökkentek a veszteségek.
  • A belső folyamatok szervezettebbé váltak, így csökkentek a működési költségek.

A CHECK rendszernek három változatát ajánlja a Laurel:

  • A CHECK Food rendszer egy-két kasszás élelmiszerüzletek, bolthálózatok számára ideális.
  • A CHECK Shop rendszer a közepes méretű, non-food egységek, kisebb bolthálózatok üzemeltetését könnyíti meg. A rendszer jól kezeli az ágazati sajátosságokat.
  • A CHECK Trafik kifejezetten a dohányboltos kereskedőknek készült.

Megvizsgáltunk néhány valóban konkrét példát egy informatikát bevezetett kereskedelmi vállalkozás múltjából és jelenéből.

Kereskedelmi tevékenység Korszerűtlen eljárással CHECK rendszerrel
Árak, akciók kezelése
Több ezer tétel ármódosítása 2-3 fő 1 fő
Akciós termékek árazása és elemzése több nap néhány óra
Emberi tévedés lehetősége 6% 1%
Készletkezelés, leltár
Igénybevett munkatársak száma 5-10 fő 3-6 fő
Feladat időigénye több nap max. 1 nap
Üzemidő kiesés több napig zárt üzlet max 1 napig zárt üzlet
Beszerzés
Igénybevett munkatársak száma 2-3 fő 1 fő
Feladat időigénye több óra néhány perc
Készletszintek, választék kezelés készlethiány, pangás optimális készletmennyiség


További részletek a CHECK rendszerek működéséről

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.