Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Csúcstechnológia, amivel jelentős bérköltséget takaríthat meg,
miközben a vásárlói elégedettség meredeken ível felfelé.

A vevők döntését 3 dolog befolyásolja manapság:

  • Az ár;
  • A széles termékkínálat;
  • Valamint a gyorsaság;

Ha az Ön üzlete legalább két kritériumban az élmezőnyben van, akkor forgalma stabilan magas eredményeket hozhat.
A vásárlási sebességet leginkább a kasszák mögött feltorlódott sorból lehet leginkább lemérni. Ezt a problémát orvosolja egy technológia újdonság, az önkiszolgáló kassza.

Mit kell tudni az önkiszolgáló kasszákról?
A kasszák működése meglepően egyszerű: a vásárló beszkenneli a termék vonalkódját, a terméket beteszi a pakolóba, majd kiválasztja a neki szimpatikus fizetési módot. Mindehhez pedig nem lesz szükség pénztáros segítségére.

Miért szeretik a vevők?
Az eddigi felmérések alapján elsősorban a kiskosarú, 10-nél kevesebb terméket vásárlók körében népszerű az önkiszolgáló kassza. Azzal azonban, hogy ők kiszállnak a feltorlódott sorból, az áruház többi vevője is elégedettebb lesz.
A vásárlóknak ráadásul ez a megoldás nem lesz idegen, legfeljebb újdonság, hiszen ma már naponta rendelnek webshopokból különböző termékeket. Az önkiszolgáló kasszák folyamata pedig lényegében nem sokban különbözik az internetes vásárlásoktól.
Természetesen a kasszák nem nélkülözik az asszisztensi támogatást. Így több esetben (korhatáros termék beolvasása, stornózás, stb.) a rendszer jelez a felelős kollégának, aki kisegíti a vevőt, aki így maximális biztonságban érezheti magát. Azonban 4 kasszához bőven elegendő egy asszisztens jelenléte.

Az önkiszolgáló kassza a következő előnyöket biztosítja üzletének

  • A vevők vásárlási ideje lecsökken, ezzel nő az elégedettségük;
  • A pénztárból felszabaduló kollégák más, hasznosabb munkát végezhetnek. Például több időt szentelhetnek a visszatérő vagy drágább termékeket vásárló vevőkre.
  • Bérköltséget is felszabadíthat;
  • Jó hírét viszi az üzletnek. A folyamatosan fejlesztő, a vevők igényeit szem előtt tartó áruházként pozicionálhatja magát;
  • Az önkiszolgáló kasszákban bank- és hitelkártyával, készpénzzel (bankjeggyel és érmével), valamint utalványokkal és kuponokkal is fizethet a vevő, tehát az összes vásárló igényeit kielégíti;
  • A rendszer biztonságos, még a legtrükkösebb vásárlók sem játszhatják ki. Ráadásul kollégái egy felügyeleti állomásról figyelhetik a vásárlás folyamatát;

További részletek a Laurel Önkiszolgáló Kasszáról

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.