Megoldások élelmiszer boltoknak

Egy kereskedőnek számos kérdésre kell tudnia a választ ahhoz, hogy vállalkozását jól és eredményesen irányítsa

  • Mekkora a teljes árukészletem beszerzési áron, fogyasztói áron és mennyiségben
  • Mennyi az árukészletem összetétele
  • Szállítói toplista, vevői toplista, vevői adatok
  • Áru értékesítési toplista cikkelemesen
  • Óránkénti pénztárgépes forgalom
  • Időszakonkénti pénztárgépes forgalom
  • Napi pillanatnyi árukészlet cikkelemesen és összesítve
  • Forgási sebesség, szavatossági idő
  • Akciók, árváltozások hatása
  • Egyéb fizetőeszközökkel történő fizetés elszámoltatása, aránya
  • Valójában ki, mit csinál a boltban és mikor

A felsorolt – nem teljes körű – adatok egy minimális része megszerezhetőek egy excel tábla vagy egyéb adminisztratív módszerekkel is, azonban ez nagyon költséges, hosszú ideig tart és mire az adat előáll, az esetek többségében már késő van. Az informatikai rendszer ezeket az adatokat szinte azonnal rendelkezésre bocsájtja!

Hogyan tud a Laurel kereskedelmi rendszerével időt és költséget megtakarítani?

Vonalkódtechnikára épülő áruazonosítás

Ezentúl minden termékét vonalkóddal tudja azonosítani. Ennek legnagyobb előnye, hogy segítségével egyetlen árucikk sem fogyhat ki a polcokról, ugyanis egy kattintással meg tudja nézni, mely termékekből kell utánrendelni.

Rugalmas engedménymotor

Ennek az elemnek hála többé nem kell kézzel felcímkézni az akciós árucikkeket, de a pénztárnál sem kell majd számtanpéldákkal vesződni, hiszen a rendszer automatikusan az új, akciós árat húzza le.

Komplex kereskedelmi háttérrendszer

Ennek révén minden egyes pénztárgépnél külön-külön meg tudja nézni a pénzforgalmat, így azt is, hol keletkezett esetleg hiány.

A rendszer bevezetésével felgyorsul az értékesítés

A vevők, nem a pénztáraknál töltik az idejüket a fizetés teljesítéséhez, hanem a polcok között, ami egyértelműen forgalomnövekménnyel jár.

Jogosultsági alapokon nyugszik

A rendszer biztosítja annak ellenőrzési lehetőségét, hogy a boltban mikor, ki és mit, milyen munkát végzett el. Ez a tulajdonos számára egy jelentős belső védelmet, biztosítékot ad.

Pontosan átlátható készletek

Beszerzési és fogyasztói áron egyaránt. Így a tulajdonos mindig tudja, hogy mennyi pénze van a vállalkozásban. Segíti a készletgazdáskodást, mely jelentős költségcsökkentéssel jár.

Azt tudjuk, hogy a NAV mindent lát. Ön is átlátja vállakozását? Ön tudja, hogy:

Laurel kereskedelmi rendszer referencia

Magyarországon több mint 3000 kereskedelmi egységben használják teljes megelégedéssel a Laurel rendszerét.

Érdekel a rendszer

Nem hagyunk megválaszolatlan kérdéseket. Ha az alábbi gombra kattint, automatikus válaszlevélben megadhatja elérhetőségeit és munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot. Lehetősége van azonnali kapcsolatfelvételre az alábbi elérhetőségeken. Köszönjük, hogy érdeklődik rendszerünk iránt!

Automatikus levelet küldök a Laurel munkatársának

Azonnali kapcsolatfelvétel: telefon: +36 1 599 9988, e-mail: sales@laurel.hu