Kérdése van?
Ne hagyjon megválaszolatlanul kérdéseket! Készséggel állunk az ön rendelkezésére.
Telefon
+36 22 510 350
Pályázzon velünk
Készüljünk együtt a jövő évre!
Tekintse meg az aktuális pályázati lehetőségeket.
Közösségi média
Csatlakozzon hozzánk a
Facebook-on.

Színes elektronikus polcreklámok, mellyel
25-75%-os értékesítés növekedés érhető el.

Új ötlettel csábíthatjuk egy-egy termékhez a vásárlókat. A Motion Display színes elektronikus polcreklámok a kutatások szerint sokkal hatékonyabbak, mint a hagyományos akciós papírcímkék. Hamarosan Magyarországon is egyre több üzletben találkozhatunk ezzel a technológiával.

Mit kell tudni a Motion Displayről?

A digitális papír alapú kijelzők mozgó ábrákkal, grafikákkal, nyilakkal vonzzák a vásárlókat a kiemelt termékekhez. Az állóképes papírfelületekhez képest így lényegesen dinamikusabb eszközzel kelthetjük fel a vásárlók figyelmét, valamint az ötletesség szempontjából is átléphetjük a korlátokat.

A Motion Display egy dinamikus kijelző és egy műanyag keret kombinációja. A műanyag keret szabadon alakítható a kiemelt termék designjához, a reklám témájához, míg a dinamikus kijelző az animációs rész, amelyen az akció tartalma és a mozgó ábrák és változó feliratok jelenhetnek meg.

Külföldön már kipróbálták a szakemberek és arra a következtetésre jutottak, hogy sokkal többen állnak meg az ilyen reklámmal felszerelt polcok előtt, mint ahol hagyományos, papíralapú akciós címke szerepel. A polcreklámok szerepe egyre nagyobb, sok példa bizonyítja az új Motion Display hatékonyságát.

Miért szeretik az üzletvezetők?

Az előzetes felmérések szerint a várható bevétel-növekedés az akciós termékekből 25-75% lesz.

A Stockholm School of Economics tanulmánya kimutatta, hogy a konzervparadicsomok értékesítése 64 százalékkal növekedett az animált e-ink kijelzők használatával.

A Bacardi Eristoff vodka értékesítése 2 hónap alatt 79 százalékkal nőtt az Egyesült Királyságban a Motion Display rendszer segítségével.

Az Adidas pedig azt szerette volna elérni, hogy Adizero típusú, különlegesen könnyű edzőcipőjüket minél többen vegyék kézbe. A kutatás szerint 122 százalékkal nőtt azok száma, akik levették a polcról a cipőt, miután az üzletben az új kijelzőkre váltottak.

Miért szeretik a vevők?

Felmérések szerint a vevők 76 százaléka a polcok előtt dönti el, megvásárolja-e az adott terméket. Ezt erősíti az is, hogy az akciók fontossága a gazdasági válság miatt megnőtt, a vevők 58 százaléka több akciós terméket tesz a kosarába idén, mint 2012-ben.

A vásárlók a Motion Display révén eredményesebben találják meg a számukra hasznos akciós termékeket, így üzlete jobban ki tudja szolgálni vevői igényeit.

A Motion Display a következő előnyöket nyújtja üzletének:

  • Kreatívabban reklámozhatja a kiemelt termékeket;
  • Árkedvezmény nélkül is gyorsan és ugrásszerűen megtöbbszörözi a termékek forgalmát;
  • Hamar, két-három hónap alatt megtérül a beruházás;
  • Jól értékesíthető kampányeszköz a beszállítók felé;
  • Modernebbé teszi üzlete belső terét.

Kinek ajánljuk a Motion Display alkalmazását

A legkisebb üzlettől a legnagyobb hipermarketig mindenhol használják külföldön. Gyengébb fényviszonyok között is jól látható, ami ideálissá teszi a kisboltos környezetben is.

További részletek a Motion Display működéséről

Színes képeket is megjeleníthet és bármilyen formában elkészíthető. Az előlap tetszőlegesen variálható, így egy-egy kijelző cserélhető előlappal több akcióban, kampányban is felhasználható

Nem szükséges hozzá kábeles összeköttetés, kis elemekkel hónapokig működik, energiakímélő.

A technológiát a svéd Motion Display cég fejlesztette ki, a termékeket Magyarországon kizárólagosan a Laurel Cégcsoport forgalmazza.

Vannak kérdések, amiket csak akkor tudunk megválaszolni, ha kicsit megismerjük az üzlete felépítését. Nyitott kérdést azonban semmiképp sem hagyunk, így egyik legfelkészültebb kollégánk telefonon vagy e-mailben válaszolja meg a fennmaradó kérdéseit.